Slider

Friday, November 30, 2007

Excess Coffee



每天早上我一定要喝咖啡
没有喝的话,我跟一条死鱼是没有两样的
也许我本来就象一条死鱼,这也不一定
宁愿迟到也不要错过一杯咖啡

every morning i must drink coffee
more specifically, Nes-Lo


::Bing Coffee, Kuching::

很喜欢咖啡流在嘴里的味道
更喜欢在很美的环境下喝一杯浓浓的咖啡
浓到小便都有咖啡味

enjoy the coffee taste wic stay in my mouth
wont have the effect if u drink kopi-o
like to drink a cup of thick coffee in a nice environment,
thick until ur urine can have the coffee smell.


3 comments:

MayY * 五月媽媽 said...

very you. try drink caffeine free coffee lor. Nice cartoon strips!

楊善過癮地帶 said...

我每天不喝两杯咖啡,就好像有一群虫在我喉咙之中来回爬动,西北够痒。
介绍你两种咖啡--ELKEN 爱康传销公司的E咖啡,它浓得让你尿都有香味。
另一种是怡保白咖啡。

Simmy said...

喝咖啡容易老化哦!真的

但是我还是常喝, 哈哈哈哈