Slider

Thursday, March 6, 2008

Election 08


“我承诺,承个屁啦!”
我是中立的,
因为我懂在这样不公平的制度里,
投谁都是一样的。

"I Promise, Promise your head la!"
I'm clearly neutral in this,
because i know in this unfair system of election,
it wont affect much who i vote for.

4 comments:

DodO^MontaGue- said...

你投大白猫。
就因为你这句话,
我心中的那一票,
就投给你啦。

DodO^MontaGue- said...
This comment has been removed by the author.
Shyang said...

walau
你酱讲话很emo

DodO^MontaGue- said...

画的人,画的投入。
看得人,看得更投入。

对。我是EMO KIng.

过多不久,我将会
控制EMO,埋伏EMO,
远远的超越EMO,
在将我的EMO,
美美的,
挥洒自如,
释放出来。

我,
还是那个EMO KIng.