Slider

Wednesday, January 14, 2009

24了

click drawing to enlarge: 按图放大
happy birthday to me, happy birthday to meeeeee!


14.1.2009, 我24岁了,已经是第二轮了
一直想要把23岁的不如意画出来,做一个纪录
但是画到一半,发现真的是没有什么是值得纪录的
宁可随便凑成一片,我还是决定就让它空着吧
23岁,没有什么值得让我回忆

24岁,我期待着你
young n kicking! 冲啊 !

10 comments:

黄身豪 WONG SENG HOU said...

Walao!车被偷!?够力!~

Eva said...

那格被封为‘大神’的,好好笑哦!

靓靓sally =^_^= said...

為什么不記錄開心的事而是記錄不如意的事呢?

chuck said...

happy belated birthday to you
yeah, time flies by we just can appreciate what we belonging now
I am also will be 24 years this year.
Fucking hate for getting older

Shyang said...

hou: 够力叻,不见了被找回来才够力

eva: 哈哈,出游咯!

sally: 应该说是纪录印象深刻的吧

chuck: :)

ee tieng de blog said...

其实每一天都有值得记录的东东~对我而言啦!

Adeline said...

Young and Kicking!!I'm loving it!!

杨 善 SUN YONG said...

诗翔
迟来的祝福,生日快乐。
顺便也祝你新年如意,脱胎换骨。

Liam said...

新年快乐

ed.inc said...

haahaa...
so humour wor..
wish u happy chinese new year too...
wakaka..
may i ask u?
any trick for drawing comic?





//ed.inc///